Utolsó kommentek:

ursus artos 2019.08.14. 08:43:48

Augusztus elején jártam meg ezt a kombót Majesty 400-al... Mondjuk a szar utakat elkerültük, persze azért volt belőle...

Bejegyzés: Transzalpina – Transzfogaras

Fülig José 2019.08.14. 07:26:29

hát bakker, tavasszal először jártam Erdélyben...meg utoljára is. sajnálom, nekem nem pálya. Torda körül tekeregtünk, meg odafele valami hegy is volt, sajnos aszfalt nem. nem kicsit nem, nagyon nem....döbbenetesen szar utakon jártunk és néztük az elképesztő nyomort. hát akkor inkább lehúzok Montenegróba szerpentinezni. meglátjuk, az milyen...?

Bejegyzés: Transzalpina – Transzfogaras

VALAKI1969 2019.08.14. 06:25:01

@Homo Homini Lupus: Én még nem voltam, de ez a post nem is csinált hozzá kedvet, Maradnak a nyugati uncsi szerpentinek.

Bejegyzés: Transzalpina – Transzfogaras

Homo Homini Lupus 2019.08.14. 06:16:09

Jó a poszt, csak az a baj, hogy már szinte minden magyar motoros járt a Transalpina-Transfogaras kombó mindegyikén, vagy az egyiken. Nincs nap, hogy ne legyen legalább egy poszt a Facebookon a túramotoros oldalak valamelyikén, hogy valaki éppen oda indul, vagy onnan érkezik, vagy éppen a világ legf@szább képeit lövi.

Bejegyzés: Transzalpina – Transzfogaras

Homo Homini Lupus 2019.08.14. 06:12:04

Jó a poszt, csak az a baj a Transalpina, Transfogaras kombóval, hogy már szintemindenk magyar motoros járt itt legalább egyszer. Nincs nap, hogy a Facebookon lévő magyar motoros túra oldalak egyikén valaki éppen nem indulna oda, vagy érkezne onnan, vagy éppen a kegf,

Bejegyzés: Transzalpina – Transzfogaras

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.11.09. 14:26:13

@Forrás Dániel: Dobogókőre fel az kb 400m szintemelkedés. Összességében olyan 6-800m-re tippelnék, de ez tényleg csak tipp. Évekkel ezelőtt Bp-Dobogókő-Esztergom-Duna mellett vissza olyan 5-600m emelkedés volt. Idén Solymár felé mentem, ott kevesebbet kellett mászni szerencsére :)

Bejegyzés: Szezonzáró gurulás a Pilisben

Forrás Dániel · http://igymotorozoken.blog.hu/ 2018.11.09. 08:51:44

@Le a spammerekkel: Az szép teljesítmény. :) Pontos kilométert nem tudok mondani, mert a dobogókői úton kétszer mentem végig, de a Google maps szerint 155 km, ami szerintem reális. Ami még nehezítheti a tekerést az a szintkülönbség, de azt nem merem megtippelni mennyi lehet.

Bejegyzés: Szezonzáró gurulás a Pilisben

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.11.09. 04:43:45

@Forrás Dániel: kilométerben mennyi volt? Olyan 130-140-re saccoltam volna. Eddig 112 volt a rekordom egy nap alatt :)

Bejegyzés: Szezonzáró gurulás a Pilisben

Forrás Dániel · http://igymotorozoken.blog.hu/ 2018.11.08. 21:22:24

@Le a spammerekkel: Meg lehetne csinálni, de én sem vagyok megfelelő kondiban. =D

Bejegyzés: Szezonzáró gurulás a Pilisben

Le a spammerekkel · http://ketkerekenoutival.blog.hu/ 2018.11.08. 17:07:14

Javaslat: ugyanez az út, szintén két keréken, de motor nélkül. ;)
(ha jól saccolom, egy nálam jobb kondiban lévő embertől nem is lenne lehetetlen...)

Bejegyzés: Szezonzáró gurulás a Pilisben

zord íjász · https://zordidok.blog.hu 2018.10.11. 21:21:34

@Forrás Dániel: Így teszek. Majd megpróbálom valahogy átvészelni a zord időket. :-))

Bejegyzés: Menő benzinkút, bakonybéli úthelyzet és a döbröntei várrom

Forrás Dániel · http://igymotorozoken.blog.hu/ 2018.10.11. 21:17:05

@zord íjász: Sorry! :) Jegeld egy kicsit a cikk publikálását aztán újra aktuális lehet. ;)

Bejegyzés: Menő benzinkút, bakonybéli úthelyzet és a döbröntei várrom

zord íjász · https://zordidok.blog.hu 2018.10.11. 10:21:18

Na, kicsit belekavartál a jó kis Döbröntei posztomba, amit terveztem a faluról, várról, szép fotókkal. :-))) Nincs harag, kis ország, belefér a bloggeréletbe, mondhatni a "szakma" velejárója és kockázata. :-)

Jó utat, mindig.

Bejegyzés: Menő benzinkút, bakonybéli úthelyzet és a döbröntei várrom

Forrás Dániel · http://igymotorozoken.blog.hu/ 2018.10.03. 22:00:08

@Fotósképző: Köszi a tippet! Mindenképp kipróbálom és oda fogok rá figyelni. :)

Bejegyzés: A bokodi illúzió

Fotósképző · fotoskepzo.hu 2018.10.03. 21:02:56

Csak egy fotós jótanács: ha a Nap előtt nincs felhő és nem világítja meg az arcokat teljesen, hanem így oldalról vagy hátulról, akkor érdemes bekapcsolni a vakut, mert az kivilágítja az árnyékos részeket, így szépen kiegyenlítődik a sötét és világos részek közötti megvilágítás. Azaz szebb lesz a képen a modell... ;)

Bejegyzés: A bokodi illúzió

HoldViola · http://fiamma.blog.hu/ 2018.09.29. 17:01:02

Suzukin tanultam motorozni én is, szép emlékeket őrzök róla.

Bejegyzés: Plitvice – Adria – Zágráb

Hungarian Geographic · https://www.facebook.com/hungarian.geographic 2018.08.26. 09:06:20

Köszi, hogy válaszoltál. Jaja, 3-4 órának már van értelme. További jó motorozást

Bejegyzés: 1043 km Ausztriában 2 nap alatt

Forrás Dániel · http://igymotorozoken.blog.hu/ 2018.08.25. 14:12:06

@Hungarian Geographic: Nem gondolom, hogy világutazónak állítottam volna be magamat a cikkben. Most valóban nem sok idő jutott egy-egy helyen szétnézni. Valahol tényleg csak egy fotóra álltunk meg a hely szépsége miatt, míg máshol több időt is eltöltöttünk. Nekünk ez a 2 nap elsősorban a motorozásról szólt. Amúgy hogy a kérdésedre is válaszoljak általánosságban napi 300 km-es táv mellett látnivalókra is marad bőven idő. Eddigi tapasztalataim alapján 3-4 óra is.

Bejegyzés: 1043 km Ausztriában 2 nap alatt

Hungarian Geographic · https://www.facebook.com/hungarian.geographic 2018.08.25. 12:32:03

Amikor motoros/biciklis blogokat olvasok, és azok úgy állítják be magukat mintha utazós/túrázós/világlátós világcsavargók lennének, akkor mindig megszólal a vészcsengő, hogy napi szinten vajon mennyi is lehet valójában a világlátás.
Az én fejemben kb így van időben lebontva ez a két nap:
1043 km, parkolással, benzinkutazással, etc kb 15 óra a nyeregben.
Szálláskeresés, becsekkolás, tisztálkodás, alvás, pakolgatás 10 óra.
Két napi reggeli, ebéd, vacsora, pizzázás, sörözgetés, kávézgatás 4.5 óra.
Ha reggel 7 kor indultatok, és este 9-re értetek haza az minusz 10
Tehát a 48 órából alig maradt ki pár óra.
Ez van a fejemben laikusként, hogy épül fel időre lebontva a napotok? Nem kötözködésből kérdezem, hanem mert tényleg érdekel.
Elhiszem, hogy a motorozgatásnak megvan a maga öröme, de ha mindenre több időt szántok mint magára a világlátásra, akkor miért használtok fennkölt szavakat? Ez a "15 perces turizmus" (iderohan, odarohan, megcsinálja a kötelező fényképeket, rohan tovább) tipikus példája.
Ha a tervezett 3. nap is belefért volna, akkor már más lenne a lányzó fekvése.
Remélem a többi utatokra több időt szántok.

Bejegyzés: 1043 km Ausztriában 2 nap alatt