Karika a Gerecsében

2018. április 29. 16:07 - Forrás Dániel

Avagy ami a térképen jónak néz ki a valóságban nem biztos hogy az

A május 1-i hosszú hétvégét Vértesszőlősön töltjük, úgyhogy most innen indulok és ide is érkezek vissza. Tegnap lenyomtuk a Gerecse 30-at, ma pedig két keréken kerültem meg a dimbes-dombos vidéket.

Tarján felé indultam - szinte mint mindig, ha erre motorozok - mivel egy rövid szerpentinnel közelíthető meg a falu, ahol Tardos felé vettem az irányt. Erre az utak kellően kanyargósak és az útminőség is teljesen átlagosnak mondható. Tempósan lehetett haladni az erdős-mezős vidéki utakon. Tardost követően viszont jött a rémálom: szarabbnál szarabb utak, kátyú-kátyú hátán… nem keveset kapott a motor felfüggesztése. Ráadásul már jártam erre, de ez persze csak a szakasz felénél ugrott be. A slusszpoén az, hogy most is - ugyanúgy mint múltkor - sikerült megcsúszni, köszönhetően az aszfalttal azonos színű kavicsoknak az úton, amik szinte észrevehetetlenek. Szerencsére nem nyaltam fel az aszfaltot.

Ezt követően a 10-es úton mentem Komárom felé egy keveset, majd Neszmély előtt a Hilltop Borvidék irányába fordultam. Itt jól megcsinálták az utat, viszont csak 1,5 nyomsáv széles volt murvás padkával, így csak óvatosan lehetett menni. A kellemesen kanyargós út rendkívül szép borvidéken vezetett keresztül. Lankás dombok és szőlőtőkék voltak mindenfelé. Dunaszentmiklós után már tipikus magyar utak jöttek és látnivaló sem akadt. Tatát és az Öreg tavat természetesen nem lehet kihagyni annak, aki ritkán motorozik errefelé.

Nekem viszont csak ez a gyors kör fért bele, úgyhogy még fényképezni se álltam meg. Holnap már az egész nap a motorozásról fog szólni. A Pilisbe fogunk menni és bejárjuk a motorosok által kedvelt útvonalakat. 

Útvonal

Google maps
RBiker

gerecse_kor.png

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igymotorozoken.blog.hu/api/trackback/id/tr8613879400

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása