Motoros locsolóversek

2019. április 21. 09:00 - Forrás Dániel

motoros_locsoloversek.jpg22 motoros locsolóvers húsvétra, a “Zöld erdőben jártam” helyett. Variáld kedvedre! ;)

Van nekem egy CBR-em, repesztek vagy százzal, locsolkodni járogatok, kölnivel vagy mással.
Szép leányok, nagymamócák, üljetek fel hátra, elviszlek egy körre, vagy valami másra.
De a benzin sokba kerül, gondoljatok rája, zöld a sonka, záp a tojás, kell a benzin ára.
Bukósisak hátprotektor, a törlesztés drága, nyúljatok hát tárcátokba, kell a motor ára.

Zöld a Kawa, zöld a hányás,
Megy a motor, mint az áldás.
Egy-egy keró még az úton,
Meglocsollak benzintyúkom!

Bukócső és pályagumi,
Kicsi nyuszin tangabugyi,
Fék-bal-három szemben árok,
A kölni helyett benzint pumpálok.

Hondával járogatok,
Se' sört se' bort nem ihatok,
Porlasztómból parfümöt kapsz,
Ha sisakomba piros tojást raksz.

ETZ-vel érkeztem,
70 métert fékeztem,
Okos vagyok, szép és laza,
Locsoljak vagy húzzak haza?

Zöld erdőben jártam,
Enduroztam bátran,
Kiugrott elém egy nyuszi,
Szabad-e locsolni?

Aprilián érkeztem,
Kurva nagyot fékeztem,
A motorom szép és fasza,
Meglocsollak, azt húzok haza!

Szerpentinen jártam, jó kanyart találtam.
Be akartam venni, de leért a dekli.
Nem fogott a munkahenger, lekarcolt a konzol,
Megöntözlek szépleány, tudd, hogy engem vonzol.

Motoromon nincsen idom,
Akrapovic az én dobom.
Gumim tapad, tankom tele,
Itt a kölnim, meglocsollak vele.

Mogyoródon jártam, sok motorost láttam,
Meg akartak előzni, szabad-e locsolni?

Cross pályára le-le járok,
Motorozok, gurigázok.
Túlzott lett az egyik ugrás,
Fejre állt a Suzukis srác!

ETZ-vel érkeztem, kurva nagyot fékeztem,
Kirepedt a Levi's-em, kifigyelt a péniszem.

Húsvét hétfő reggelén korán útra kelek,
Motorom tankjába versenybenzint teszek,
Felpattanok gyorsan a sebes vad lóra,
Lányok ne számítsatok ma semmi jóra!
Szódásüveg betárazva sok sok hideg vízzel,
Háztól-házig száguldozok én vagy 210-el!
Utánam a puhapöcsök későn kelő hada,
Mire azok elindulnak én már húzok haza!

A csapágyak zörögnek a zöld erdőben,
Kikönyökölt motorral szántok a mezőben,
Locsolni megyek, de a moci robban,
S tolom az út szélén hosszan.

Bukósisak mellett süvít a szél,
A te házad kapuja lesz most a cél.
CBR-en hasalok, húzom a kart,
Remélem cserébe nem kapok szart.
Robbanómotor tolja a seggem,
Adrenalintól fűtve rögtönzöm versem.
Ülj babám mögem, majd meglocsollak otthon,
Mindenütt jó, de legjobb a motoron.

Két keréken járok,
Jó csajokat látok,
Fékezek is nyomban,
Gumim majd le robban.
Meg fogtok most ölni,
Benzin szagú lett a kölni.
Gumi füsttel távozok,
Jövőre is várjatok!

Simsonommal jöttem,
Kurva nagyot estem,
Nem bírtam felállni,
Szabad-e locsolni?

Toporog a nyuszi, talpa alatt hó van,
Leugrott a motorjáról, mert elakadt a hóban!
Porlasztóból kölnit csapolt, illata egyedi,
meglocsolnálak én vele, ha a párod megengedi!

A gyertyám zárlatos,
Így motorom másnapos,
Ezért gyalog jöttem,
Én, a bánatos.
Szabad-e locsolni?

A Hayabusa száll, a gumi lapos,
Figyelek az úton, mert a kölni habos,
A habos kölnit még jobban felrázom,
A szemedbe jól belevágom!

Húsvét napján motorra hágok,
Lányok után nagyon vágyok.
Meglocsolok minden szüzet,
Eloltok én minden tüzet.
Dombra hágok, völgybe megyek,
Meglocsolok akit lehet.
Két tojás a tarisznyámban,
Ki nem fogyhat a tank nálam.

Melegitem az R1-et,
Ma megtömjük a zsebeket.
A jobb csukló már görcsbe,
Meg lesz az új rekord Gödre.
Bejárom az országot,
A kanyarokban vadul döntöm a jószágot.
Estére elfogy a kölni, a tojás megzápul,
De az új R1 ára a nehéz nap után a zsebben ott lapul.

A locsolóverseket úgy válogattam össze az internet bugyraiból, a Heves megyei motorosok Facebook oldaláról, a Sportmotor.hu kapcsolódó kommentjeiből és a Csamklub.hu fórumáról. Egyik vers sem saját szerzemény!

Ha tetszett az írás kövesd a blogot!
Ha nem szeretnél lemaradni a következő kalandomról kövess Facebookon.
Ha csak a képek érdekelnek keress Instagramon.
A korábbi túraútvonalaimat nézd meg RBikeren.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igymotorozoken.blog.hu/api/trackback/id/tr7914776648

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása