Cseszneki kanyarvadászat és hullámvasutazás Rédétől Nyalkáig

2018. szeptember 11. 16:00 - Forrás Dániel

20180908_104316_2_ime.jpgSzombat délelőtt elmentem Csesznekre levadászni a 82-es kanyarjait. Ragyogó napsütés és enyhe forgalom fogadott, úgyhogy egész jól lehetett menni. Készítettem is egy videót kedvcsinálónak. 

Hazafelé nem a megszokott útvonalat választottam, hanem spontán voltam. Múltkor bejött, most nem. Réde felé fordítottam a kormányt, hogy megnézzem milyen a 82-essel párhuzamos útszakasz. Néhány száz méter megtétele után mondtam magamnak, hogy ez nem lesz jó... Átfutott a fejemben a gondolat, hogy vissza kellene fordulni, de hamar elhessegettem. Úgy voltam vele egyszer kibírom, megnézem milyen az út, milyen a táj.

70-el rázkódtam az útnak csúfolt képződményen, amikor a tükörben megpillantok egy hasonlóan elvetemült motoros társat. Megörültem, hogy legalább nem csak én vagyok ekkora barom! Lengyelek voltak és hát a BMW GS-nek jobban feküdt ez a fajta terep, mint a Banditának.

Réde után aztán kiült a kaján vigyor az arcomra, amikor megpillantottam az útkereszteződést. Vadi új, tükörsima aszfalt következett. Nem tartott sokáig, mert Bakonybánkot elhagyva egy kis mart burkolati átvezetéssel folytatódott a hullámvasút. Volt egy jól kinéző jobbos kanyar a falu után, de a szép kanyarbevétel helyett maximum a salakmotorozást lehetett volna gyakorolni, annyira kavicsos volt az út. Ezután visszaültem a hullámvasútra, majd Nyalkán balra fordultam és Pannonhalmán keresztül visszatértem a jól megszokott 82-esre.

Na szóval elmentem erre, hogy neked már ne kelljen!

Ha tetszett az írás kövesd a blogot!
Ha nem szeretnél lemaradni a következő kalandomról kövess Facebookon.
Ha csak a képek érdekelnek keress Instagramon.
A korábbi túraútvonalaimat nézd meg RBikeren.

Útvonal

Rbiker

kepernyofoto-2018-09-10---15_42_56_ime.jpg

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igymotorozoken.blog.hu/api/trackback/id/tr3814233027

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása