Rólam

2018. április 20. 23:42 - Forrás Dániel

Hello, üdv a blogon!

7 dolog, amit tudnod kell rólam:

  1. Forrás Dánielnek hívnak.
  2. Kb. 2 éves koromban kaptam az első motoromat, de ez még lábbal hajtós volt...
  3. 2008 és 2015 között egy robogót hajtottam.
  4. 2015 őszén szereztem meg az A-s jogsit, ettől kezdve „nagymotorozok”.
  5. Inkább óvatos vagyok, mint vakmerő. Főleg ha mögöttem ül 1. számú szerelmem, Eszter.
  6. Ha már itt tartunk bemutatom a 2. számú szerelmemet is, Banditát. Ő egy Suzuki GSF 650.
  7. I love Győr. A kanyarvadászatokra többnyire innen indulok.

Kérdésed van? Kommentelj vagy írj üzenetet az igymotorozoken@gmail.com email címre!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://igymotorozoken.blog.hu/api/trackback/id/tr3513852350

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása